Nasze jachty

Phila-880

Jest to jeden z najszybszych jachtów w tym rozmiarze. Pływa doskonale zarówno przy słabych, jak i silnych wiatrach. Dzięki stabilności oraz doskonałym właściwościom nautycznym zapewnia swoim pasażerom bezpieczny odpoczynek na wodzie. Komfortowe wnętrze z dwiema kabinami, kuchenką i łazienką z prysznicem oferuje doskonałe warunki wypoczynkowe sześciu osobom. Phila 880 w standardzie posiada zaburtowe silniki i uchylne płetwy mieczowe.

 

Dane techniczne:

  • Sposób sterowania rumpel
  • Typ balastu/kila kil długi
  • Długość całkowita (LOA) 9,15 m 30,02 ft
  • Długość kadłuba 8,83 m 28,97 ft
  • Największa szerokość 2,95 m 9,68 ft
  • Zanurzenie maksymalne 1,82 m 5,97 ft
  • Masa całkowita jachtu 3200 kg 7055 lbs
  • Masa balastu 840 kg 1852 lbs
  • Typ silnika zaburtowy
  • Silnik (max.) 12 HP
  • Pojemność zbiorników paliwa 25,0 l 5,5 gal.UK
  • Poj. zbiorników wody czystej 80,0 l 17,6 gal.UK
  • Poj. zbiorników wody brudnej 47,0 l 10,3 gal.UK
  • Pow. żagla głównego (grot) 23,20 m2 249,72 ft2
  • Pow. żagla przedniego (fok) 16,20 m2 174,38 ft2
  • Wysokość masztu (całkowita) 11,50 ft 3,51 m
  • Wys. masztu (od wody) 13,00 m 42,65 ft
  • Wysokość z balastem 3,50 m 11,48 ft
  • Wysokość bez balastu 2,20 m 7,22 ft
  • Szerokość do transportu 2,95 m 9,68 ft
  • Długość do transportu 9,15 m 30,02 ft
  • Kategoria CE B - 6
  • Projektant Andrzej Skrzat

 

 

 

Pucki

Dysponujemy 5 łodziami klasy Puck. "Puck" jest to jol mieczowy z ożaglowaniem typu słup bermudzki, konstrukcji Franciszka Lewińskiego przeznaczona jest do szkolenia i turystyki na wodach śródlądowych i morskich wodach wewnętrznych. O dużej dzielności, wygodzie, prostych rozwiązaniach technicznych i bardzo bezpieczna. "Pucki" doskonale sprawdzają się podczas szkoleń na wodach Zatoki Puckiej, jest łatwa w prowadzeniu zarówno na kursach ostrych względem wiatru jak i pełnych.

 

 

 

Łódź hybrydowa RIB MC-3800

To połączenie łodzi z pontonem. Ma solidny kadłub i miękkie dmuchane tuby naokoło kadłuba. Łódź zyskuje bardzo dużą wyporność na bokach, co daje jej dużą stabilność. Kadłub RIB-a jest w kształcie głębokiego V. Dzięki swojej konstrukcji, RIB-y charakteryzują się niską wagą. Konstrukcja jest bardzo stabilna nawet na morzu. Wypełnione powietrzem tuby pozwalają łodzi na utrzymanie wyporności nawet, gdy bardzo duża ilość wody dostanie się na pokład. RIB-y jest zazwyczaj wyposażony w jeden lub więcej silników zaburtowych. RIB-y sprawdzają się w trudnych warunkach, dlatego używane są jako łodzie ratunkowe, choć zyskują coraz większą popularność jako łodzie rekreacyjne.

  • Parametry techniczna modelu: K
  • Kategoria projektowa CE C
  • Liczba komór 4
  • Długość całkowita [m] 3,80
  • Długość pokładu [m] 2,72
  • Szerokość całkowita [m] 1,80
  • Szerokość pokładu [m] 0,90
  • Ładowność łodzi [kg] 500
  • Dopuszczalna liczba osób 5
  • Masa łodzi bez silnika i wyposażenia [kg] ok. (masa bez zbiornika paliwa, konsoli, siedzisk, masztu itp.) 110
  • Maksymalna moc silnika [kW(KM)] 22,1 (30)
  • Zalecana moc silnika [kW(KM)] 14,7 (20)
  • Wysokość pawęży L